Friday 15 December 2017

20 massor forex trading


Välja mycket Storlek Uppdaterad 02 februari 2017 Vad är mycket Mycket refererar till den minsta tillgängliga handelsstorleken som du kan placera när du handlar Forex marknaden. Typiskt kommer mäklare att hänvisa till partier med inkrement på 1000 eller en mikrosats. Det är viktigt att notera att lotstorlek direkt påverkar risken du tar. Att hitta den bästa partikelstorleken med ett verktyg som en riskhanteringsräknare eller något med en önskad utgång kan därför hjälpa dig att bestämma önskad lotstorlek baserat på storleken på dina aktuella konton, oavsett träning eller levande, samt hjälpa dig att förstå belopp som du skulle vilja riskera. Många storlekar påverkar direkt hur mycket marknadsförflyttningar påverkar dina konton, så att 100 pip flyttar på en liten handel inte kommer att märkas nästan lika mycket som samma hundra pip flyttar sig på en mycket stor handelsstorlek. Här är en definition av olika partier storlekar du kommer att stöta på i din handels karriär samt en hjälpsam analogi lånas från en av de mest respekterade böckerna i handelsbranschen. Användning av Micro Lot Micro-partier är det minsta handelsvärdet som finns med de flesta mäklare. En mikropart är mycket 1000 enheter av din bokföringsfinansieringsvaluta. Om ditt konto är finansierat i amerikanska dollar är en mikropart 1000 värden av basvalutan du vill handla. Om du handlar med ett dollarbaserat par, skulle 1 pip vara lika med 10 cent. Mikropartier är mycket bra för nybörjare som behöver vara mer tillfreds när de handlar. Använda Mini Lots Innan mikropartierna fanns det mini-partier. En mini-del är 10 000 enheter av din kontofinansieringsvaluta. Om du handlar med ett dollarbaserat konto och handlar med ett dollarbaserat par, skulle varje pip i en handel vara värd ungefär 1. Om du är nybörjare och du vill börja handla med hjälp av mini-lotter, bör du ha tillgång till kapital. 1 per pip verkar som en liten mängd men i forex trading kan marknaden flytta 100 pips på en dag, ibland även i en timme. Om marknaden rör sig mot dig är det en 100 förlust. Det är upp till dig att bestämma din ultimata risk tolerans, men att handla ett mini-konto bör du börja med minst 2000 för att vara bekväm. Använda standardpartier Ett standardparti är ett 100k-partiparti. Det är en 100 000 handel om du handlar i dollar. Den genomsnittliga pipstorleken för standardpartier är 10 per pip. Detta är bättre ihåg som en 100 förlust när du bara ner 10 pips. Standardpartier är för konton i institutionell storlek. Det betyder att du borde ha 25 000 eller mer för att göra affärer med standardpartier. De flesta valutahandlare som du kommer över kommer att handla mini-partier eller mikropartier. Det kanske inte är glamoröst, men behåll din storleksstorlek inom skälet för att ditt kontoformat hjälper dig att överleva långsiktigt. En användbar visualisering Om du har haft nöjet att läsa Mark Douglas39 Trading in the Zone. du kanske kommer ihåg den analogi han ger till handlare han har coachat som delas i boken. Kort sagt, han rekommenderar likening den storleks storlek du handlar och hur en marknadsrörelse skulle påverka dig till den mängd stöd du har under dig medan du går över en dal när något oväntat händer. Utvidgningen i detta exempel skulle vara en mycket liten handelsstorlek i förhållande till dina konton som att gå över en dal på en mycket bred och stabil bro där lite skulle störa dig, även om det var storm eller kraftiga regn. Föreställ dig nu att ju större handel du placerar desto mindre blir stödet eller vägen under dig. När du placerar en extremt stor handelsstorlek i förhållande till dina konton, blir vägen så smal som en dragkabel, så att alla små flyttar på marknaden som en vindtur i exemplet, kan skicka en näringsidkare utan återvändande Redigerad av Tyler YellDetta är helt pengar hanteringsmetod utformad för att kontrollera fx näringsidkare om hur man hanterar sitt konto för ett lönsamt företag. Låt säga att den maximala risken du kan ta om du väljer någon. Du kan lära dig mer i fx-magic. info Låt mig hjälpa dig i en lame mans illustration. Om du har 100usd att handla, handla med 0,01 parti så att du inte riskerar mer än 2usd eller 3usd per handel vilket innebär att du förlorar förlusten vid 20 eller 30pips, så vi kan säga att du kan öka din handelskapital till 1000usd, börja sedan handla 0,1 mycket se till att du inte riskerar mer 20 eller 30usd vilket innebär att du alltid kommer att stoppa din förlust vid max 30pips. Om Gud hjälper dig och du kan öka din kapital till 10 000 så här är den verkliga forexhandeln påbörjad eftersom du kan conviniently placera 1 mycket att handla där du gör 10usd vinst per 1pip (var och en siffra flyttas i ett valutavärde) som mot 10cents med .01 lot och 1usd using.1 lot. Så vad händer när du nu har upp till 20 000 dollar handelskapital, då är du gjord som du kan placera högre partier och tjäna stora pengar som 100usd per pipsrörelse. Så mycket storlekar är bara en yard pinne för att bestämma din inkomstnivå per varje handel du utför så det kan vara en faktor för att bestämma hur stor du tjänar och hur stor du förlorar om handeln går emot dig. Jag hoppas det förklarar din fråga. 0,1 betyder 1mini parti (100) 0,2 quot 2 kvitto 1 betyder 1 standard lot (1000) 2 quot 2 quot lot (2000) Så om du kan säga 250-den kan du bara handla max 2min. om du har 630-du kan handla max 6minis. men det kommer att innebära att du är helt frisk. vilket inte är bra pengar praktiskt. du riskerar att gå ner. om du har 230 den pls handla 0,05 - 5micro minis. Om du har 1200-tårn, riskerar du att köra ner med tradin 0.3-0.5. Anledningen är att om du handlar med en liten förlust, kan du torka ut dig. Kan jag stoppa förlusten och ta vinst i INSTANT ORDER Det verkar som om du är en lat elev. Alla dessa frågor du frågar är rudiment av Forex trading. Vänligen gå till babypips, com för att lära dig mer. Du kan lägga till cutekoredehotmail till din chattlista så att vi kan chatta. Jag tränar människor online. Yap toks Jag har lagt till dig på min yahoo chattlista 0.110.000 trading konto storlek 0.220.000 trading konto storlek 1.0100.000 trading konto storlek och så vidare dina deponerade medel (marginal krav) bestämma den storlek storleken din mäklare kommer att tillåta dig att handla. Go till google och leta efter mer. Hej alla, trevlig fråga du frågade där. Jag menar att det här är en fråga som om svaren är bra för alla valutahandlare skulle minska förluster de exprience i Forex trading. vad menar jag med detta uttalande väl, det är ganska olyckligt att majoriteten av valutahandlare i Nigeria bryr sig inte om riskmoney management även när de kan ange det teoretiskt men under genomförandet slutar de göra en annan sak ihop. För att du ska vara en bra Forex Trader måste du veta vad mycket storlek betyder, hur du använder det till din fördel och allt svar jag har sett här gör verkligen sitt bästa för att svara på frågan. och är inte här för att upprepa vad de har sagt men att visa hur du hanterar ditt konto. Först måste du bestämma vilken strategi du vill använda, tro på den och följ den hela tiden. För det andra måste du definiera ur tid och tidsramar som passar din strategi (exempel om du använder den dagliga pivotpunkten, du måste använda den i liten tidsram och alltid komma ihåg att det är för hela dagen. Du behöver inte beräkna det eller gå till actionforex eftersom det finns automatiserad en som du bara kan dumpa i din plattformsmapp). När det gäller handelstid kommer valutaparet du handlar, att hjälpa dig att bestämma det här, dvs om du väljer eurusd-du borde veta tiden det här paret rör sig snabbt (från min exprience 8:00 via 10:30 och 2:30 via 4:30 pm). För det tredje, som en av svaren sa från 200 bör använda 0,05 lotvolumesize (50000lots) - vilket innebär att om du använder 30pips sluta förlust, kommer du bara att sluta LOSING får 15 som är 7,5 av din totala kapital. MEN jag föredrar att använda inte mer än 5 av hela TOTAL KAPITAL som ligger runt 0,04 eller 0,03lots. För det fjärde, när du förlorar, handlar inte i hämnd eftersom om du gör skulle uppgå till en annan förlust (väldigt viktig). kärnan är att du växer ur ditt konto medan du lär dig, och även om du förlorar 3 eller 4 gånger i rad, har du inte ett marginalanrop (vilket betyder lägre än vad som krävs) Jag vet att vissa människor kommer att tro att vinsten blir för liten, men Det viktigaste är att du ska lära dig medan du gör små små vinster. Med denna lilla vinst får du ditt konto till 100 vinst, därifrån ökar du mycket storlek. Jag antar att jag kommer att stanna här för att fortsätta senare. mekynohenrywhiteyahoo för någon ytterligare fråga. Är Oanda bra för 10-20 massor scalping Anställd maj 2007 Status: Lär dig att vara rädd 68 Inlägg Är Oanda bra för 10-20 partier scalping Gillar de att du kan ta vinst varje månad (förutsatt att du klarar av att handla framgångsrikt) Jag lär mig att det finns massor av mäklare som gör att du kan scaple om du fortsätter att förlora pengar hela tiden, men kommer att stoppa dig på olika sätt om du tjänar pengar konsekvent. Jag tenderar att leta efter mindre pips (3-8 pips) med fler partier (10-20 partier). Så jag brukar hålla affärer för endast 1 till 10 minuter. Jag kan hålla längre om marknaden ser bra ut för mig. Jag strävar efter att handla så att en mäklare som tillåter mig att ta vinst från tid till annan är en förutsättning. Anställd apr 2007 Status: Evil Kraut 2,686 Inlägg Detta är möjligt. Det maximala beloppet du kan omedelbart handla hos Oanda är 100 partier (10M enheter). Du kan göra scalping också, flera affärer på en minut är inte ett problem. Du bör bara vara medveten om att spridningen utökas under nyhetstiderna. Oanda skiljer sig från andra marknadsaktörer. De har inte ett handhavande skrivbord och gör sin inkomst från spridningarna. Sist men inte minst: Om du verkligen vill hårbotten bör du försöka en ECN-mäklare som inte är en marknadsförare. Om du vill skalpa med en marknadsförare är Oanda det bästa valet. Tack Xaron, 0.9pip för EurUsd är oslagbar. Jag har provat Oanda Demo. Plattformen är ok för mig. Men när jag tar vinst på 1.4602, visar det sig att det är 1 pip sämre. Jag antar att Oanda kan göra lite knep över det. Om så är fallet kan spridningen vara mer än 0,9 pip. För mig är 0.9pip för hårt för att vara sant, eftersom de flesta kommer att köpa EUR och tjäna pengar ganska enkelt om de inte är så giriga. Jag är tveksam om Oanda kan göra en säkring effektivt om så många människor köper EUR på en snabb marknad. Om de inte kan, och de är ärliga nog, förlorar de pengar från fickan. Ja, samma problem här. När du stänger din handel kommer priset att glida 1-2pips. that betyder att du kommer att vinna mindre men förlora mer när du vill stänga dina - V positioner. 0.5pip Vänligen vänligen PM mig vilken ECN du pratar om. Jag är väldigt intresserad. Vad med provisionprocenten Om provisionsgraden är cirka 50 per miljon, skulle det vara 1,5pip för en returresa för EURUSD (1,46 x 50 x 2 1,46pip). Så att lägga till 0,5 pip, det skulle vara 2 pip. Om någon gång spridningen breddas till 1pip eller mer, skulle det vara 2,5pips eller ännu mer. I ett nötskal bör provisionen vara på lågsidan, ca 20 eller mindre per miljon. 50 per miljon är verkligen lite hög. Du kan få 0,5 pip på interaktiv mäklare. har bara upplevt frekvent koppling hos Oanda idag. Det här är ett mycket allvarligt problem när du försöker scalp. dont glömma att sätta din SL du kan få 0,5 pip på en interaktiv mäklare. bara upplevt frekvent avbrytning vid Oanda idag. Det här är ett mycket allvarligt problem när du försöker scalp. dont glömma att sätta din SL Jag har försökt att lära och öva Interactive Broker-demo-plattformen (heter FX Trader) många gånger. Men jag slutligen slutsatsen att jag inte kan hantera det. Det är ganska svårt att använda. Det tar ganska lång tid och lätt att göra misstag för att lägga order med parentes på en snabb marknad. Det finns inga grundläggande standard beställningar som sluta förlust eller ta vinst. Jag är intresserad av sin snäva spridning och låga provisioner. Men plattformen är verkligen kopplad och skulle döda mig. Såvitt jag kommer ihåg, säger IB sin ECN-liknande fx-handel. Det betyder att det inte är den typen av ECN som CNX och Hotspot. Ibland kan du få vad som heter val eller 0 pip spridas på CNX eller Hotspotfxi. Kommissionen är alla förhandlingsbara, mycket har att göra med hur mycket volym du gör. Jag har provat Hotspotfxr (inte fxi) innan jag använder med CNX. Jag kommer ihåg att spridningen inte är så bra, och jag lärde mig från andra på webben att du inte kan stoppa eller begränsa order inom 10pips, och en resa per miljon är ca 60. Så jag gav upp och pratade med Hotspot. Jag använder nu CNX. Kommissionens priser är 12 miljoner. När det gäller spridningen av EURUSD är normal 1pip, asiatisk amp ganska sessioner 1-2 pips, sällan 3. Choice (0 pip) händer men inte så vanligt, det händer bara när budbudet inte matchar. Den är borta inom några sekunder. Och du har bara tur att ha val när du kommer in och ut. Så jag förväntar mig inte att handla med val. I genomsnitt handlade jag 30-50mil om dagen, en gång mer och en gång mindre. Så spridningen och kommissionen är viktig för mig. Om jag kan handla 0,5-1pip mindre per handel, kan jag spara 1500-5000 per dag. Så snälla låt mig veta mäklare där ute, med snäva spridning konsekvent 1 eller lägre för EURUSD, provision sats är ca 12mil, minimala insättning ca 50-75K. Jag skulle vara väldigt intresserad att prata med dem för en omkopplare. Jag skalpa med Oanda. Hittills bara 1 mini mycket. Markera alltid order på EURUSD. Exekvering är direkt. Slippage är inget problem alls. Jag stänger ofta min position högst upp i en bar. Jag gjorde omkring 100 affärer på 13 handelsdagar. Jag är en mycket lycklig kund av Oanda. Aldrig har avbrott och i 100 affärer hade jag aldrig en omskrivning. Jag bor i Belgien. Jag gör små vinster (på grund av små partier) Jag är väldigt nyfiken om allt kommer att förbli detsamma om jag långsamt ökar partiets storlek till 50 fulla partier. Jag försökte flera andra mäklare, men. Det är inte bara spridningen av bara 0,9 pips (99 av tiden) utan också det smidiga problemfria blixtnedförande som gör handel med Oanda en fantastisk upplevelse. du kommer snart att se quotslippagequot om du är lönsam. Vad är mycket i Forex Som du kanske redan vet är förändringen i valutavärde relativt en annan uppmätt i 8220pips, 8221 vilket är en väldigt liten procentandel av en enhet av valuta8217s värde . För att dra nytta av denna minutförändring i värde måste du handla stora mängder av en viss valuta för att se någon betydande vinst eller förlust. Let8217s antar att vi kommer att använda en 100 000-enhet (standard) lotstorlek. Vi ska nu räkna om några exempel för att se hur det påverkar pipvärdet. USDJPY till en växelkurs på 119,80 (.01 119,80) x 100,000 8,34 per pip USDCHF till en växelkurs på 1,4555 (.0001 1,4555) x 100,000 6,87 per pip I de fall där amerikanska dollarn inte är citerad först är formeln något annorlunda . EURUSD till en växelkurs på 1,1930 (.0001 1,1930) X 100,000 8,38 x 1,1930 9,99734 avrundad blir 10 per pip GBPUSD till en växelkurs eller 1,8040 (.0001 1,8040) x 100,000 5,54 x 1,8040 9,99416 avrundad blir 10 per pip . Din mäklare kan ha en annan konvention för att beräkna pipvärdet i förhållande till partiets storlek, men hur de än gör det, kan de berätta vad pipvärdet är för den valuta du handlar på vid den aktuella tiden. När marknaden rör sig, så kommer pipvärdet att vara beroende av vilken valuta du för närvarande handlar. Vad pokker är hävstång Du undrar nog hur en liten investerare som dig själv kan handla så stora pengar. Tänk på din mäklare som en bank som i princip fronterar dig 100 000 för att köpa valutor. Alla banker frågar från dig är att du ger det 1000 som en trovärdig insättning, som han kommer att hålla för dig men inte nödvändigtvis behålla. Låter för bra för att vara sant Så här fungerar valutahandel med hjälp av hävstångseffekt. Mängden hävstångseffekt du använder beror på din mäklare och vad du känner dig bekväm med. Typiskt kommer mäklaren att kräva en handelsavgift, även känd som 8220konto marginal 8221 eller 8220initial margin.8221 När du har deponerat dina pengar kommer du då att kunna handla. Mäklaren kommer också att ange hur mycket de behöver per position (lot) handlas. Till exempel, om den tillåtna hävstångsgraden är 100: 1 (eller 1 av positionen krävs), och du ville handla en position värd 100 000, men du har bara 5000 i ditt konto. Inget problem eftersom din mäklare skulle avsätta 1000 som betalning, eller 8220margin, 8221 och låt dig 8220borrow8221 resten. Naturligtvis kommer eventuella förluster eller vinster att dras eller läggas till det återstående kontantsaldot i ditt konto. Minsta säkerhet (marginal) för varje parti varierar från mäklare till mäklare. I exemplet ovan krävde mäklaren en procent av marginalen. Det innebär att för varje 100 000 handlade, vill mäklaren ha 1 000 som en insättning på positionen. Hur heckar jag beräknar vinst och förlust Så nu som du vet hur man beräknar pipvärdet och hävstångseffekten, let8217s tittar på hur du beräknar din vinst eller förlust. Let8217s köper amerikanska dollar och säljer schweiziska franc. Den kurs du citerade är 1,4525 1,4530. Eftersom du köper amerikanska dollar kommer du att arbeta med 8220ask8221-priset på 1,4530, eller den takt som handlarna är beredda att sälja. Så du köper 1 standardparti (100 000 enheter) vid 1.4530. Några timmar senare flyttas priset till 1,4550 och du bestämmer dig för att stänga din handel. Det nya citatet för USDCHF är 1,4550 1,4555. Eftersom you8217re stängde din handel och du ursprungligen köpte för att komma in i handeln, säljer du nu för att stänga handeln så att du måste ta 8220bid8221 priset på 1.4550. Prishandlarna är beredda att köpa på. Skillnaden mellan 1,4530 och 1,4550 är .0020 eller 20 pips. Med vår formel från tidigare har vi nu (.00011.4550) x 100.000 6.87 per pip x 20 pips 137.40 Kom ihåg att när du anger eller avslutar en handel, är du föremål för spridningen i offertcitationstecknet. När du köper en valuta, kommer du att använda erbjudandet eller fråga priset och när du säljer, kommer du att använda budpriset. Nästa upp, vi8217ll ger dig en sammanfattning av de fräschaste Forex-lingorna you8217ve lärt Spara dina framsteg genom att logga in och markera lektionen färdig

No comments:

Post a Comment